sabato 8 marzo 2008

MARZO

Oggi piove e io mi sento un po' melanconica...
E allora ho voglia di sentire questa canzone che dedico ai miei amici napoletani!

www.youtube.com/watch

Marzo

Marzo: nu poco chiove
e n’ato ppoco stracqua:
torna a chiovere, schiove,
ride ‘o sole cu ll’acqua.

Mo nu cielo celeste,
mo n’aria cupa e nera:
mo d’’o vierno ‘e tempesta,
mo n’aria ‘e primmavera.

N’ auciello freddigliuso
aspetta ch’esce ‘o sole:
ncopp’’o tturreno nfuso
suspireno ‘e vviole.

Catarì!…Che buo’ cchiù?
Ntiénneme, core mio!
Marzo, tu ‘o ssaie, si’ tu,
e st’ auciello songo io.

(Salvatore DI Giacomo)

2 commenti:

  1. Belli i tempi in cui Massimo si limitava a cantare :-)
    Ciao!

    RispondiElimina
  2. Amorosa, c'è un MEME per te ... vai nel mio BLog e vedi che cosa fare!
    Madrehhh
    ( un sapevo che cosa fosse un MEME!)

    RispondiElimina